DÚ 4. 9.
Dobrý den,
dnes jsme pracovali v matematice s číslicí 1 (nechala jsem si ji u sebe), v psaní jsme zkoušeli pilu (snažte se procvičit a uvolnit ruce občas i před kreslením) s divadýlkem jsme procvičovali orientaci - vpravo, vlevo, před, za, vedle, mezi ... a navázali jsme v živé abecedě na první obrázek, děti mají za úkol doma vymýšlet krátké příběhy k tomuto obrázku (pokládejte jim otázky, aby se rozhovořily), určovat, kdo nebo co je vpředu, vzadu, mezi .... a spojte povídání ještě s kroužkováním, vybarvováním nebo s kreslením dalších zvířátek jak uznáte za vhodné a co bude děti bavit (např. vpravo nahoře letí ptáček - Kam ho nakreslíš?, Vlevo na louce vykoukl krtek a udělal krtinec - Kam patří?....) nejméně 10 - 15 min.
Týden opakujte, prosím, aspoň obden říkanky Ťuká, ťuká deštík .... s pohybem.
Dešťové kapičky, dostaly nožičky, běžely po plechu, dělaly neplechu.
Všechny domací úkoly vždy podepište.
Děti ode mne za pěknou práci dostávají pochvalu ve formě razítek :-)
a u domácích úkolů dám razítko jen s podpisem.
Děti začnou dostávat známky nejdříve v říjnu, zatím budou jen razítka.
Pěkný den. K.